RB
DOSSIERS
Alle dossiers
Gepubliceerd op dinsdag 14 juli 2009
RB 390
De weergave van dit artikel is misschien niet optimaal, omdat deze is overgenomen uit onze oudere databank.

Kleurrijker in de winkels

In navolging van het arrest van 18 juni van het HvJEG (HvJ EG, 18 juni 2009, in zaak C-487/07, L’Oréal S.A. c.s. tegen Bellure N.V. ) schrijft Menno Heerma van Voss (KEENON) een expert opinie in het Financieel Dagblad.  De laatste woorden zijn nog er nog niet over gesproken...Hoe sterk mag de presentatie van een huismerk op die van een A-merk lijken?

"Voor navolgers is het dus oppassen geblazen. Wat gisteren nog kon, is vandaag wellicht ongeoorloofd. De huismerkproducenten zullen meer eigen creativiteit moeten gebruiken voor de vormgeving en presentatie van hun producten. Het wordt weer wat kleurrijker in de winkels."

Lees hele artikel hier.

Bron: Solv